12:15 | سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فناوری بلاک چین

فرصت یک‌ماهه دولت به بانک مرکزی برای تدوین ضوابط پرداخت الکترونیک
پایگاه خبری راد: هیات وزیران، بانک مرکزی را موظف کرد که چارچوب‌ها و ضوابط بانکی پرداخت خرد، کیف پول الکترونیک و پرداخت‌های مبتنی بر انواع فناوری‌ها را ظرف یک ماه از ابلاغ این مصوبه تدوین و ابلاغ کند.
مایکروسافت به توسعه بلاک‌چین می‌پردازد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مایکروسافت با همکاری شرکت Nasdaq قصد دارد به توسعه فناوری بلاک‌چین بپردازد.
دوبی ارز مجازی صادر می‌کند
پایگاه خبری راد: دوبی در حال حرکت به سمت صدور ارز مجازی خود است.
  وارد شدن رسمی ارز مجازی در اقتصاد ونزوئلا
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور ونزوئلا دستور ورود ارز مجازی پترو به اقتصاد این کشور را صادر کرد.
انتقاد رئیس جمهور سابق آمریکا از قانون‌گذاری افراطی بر بلاک‌چین
بیل کلینتون به‌تازگی از قانون‌گذاری‌های افراطی و بیش از حد برای صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتالی به شدت انتقاد کرده است.
پیوستن ۷۵ بانک به سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین
پایگاه خبری راد: تاکنون ۷۵ بانک در سراسر جهان به شبکه پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین که توسط بانک "جی پی مورگان" معرفی شده، پیوسته‌اند.
ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
پایگاه خبری راد: در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی دست پیدا کنند. این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر تعاریف و انواع مختلف ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده موسوم به cryptosurrency می پردازد.
حمایت روسیه از ایجاد سیستم مشابه سوئیفت
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کارآفرینان و صنایع روسیه گفت از پیشنهاد وزیر خارجه آلمان برای رها شدن اروپا از سلطه مالی آمریکا حمایت می‌کنیم.
صدور اولین اوراق قرضه مبتنی بر بلاک چین در جهان
پایگاه خبری راد: بانک جهانی اعلام کرد در حال برداشتن گام‌های لازم جهت عرضه اولین اوراق قرضه مبتنی بر فناوری بلاک چین جهان است.
کاهش انتشار کربن با استفاده از بلاک چین
پایگاه خبری راد: فناوری بلاک چین بسیار فراتر از صنعت رمزنگاری است و امروزه استفاده از آن را می‌توان در بخش‌های مختلف زندگی مشاهده کرد. در حال حاضر شورای شهر انگلیس تصمیم گرفته که از این فناوری جدید برای محافظت از سیاره زمین استفاده کند.
تجهیز خدمات ابری گوگل به فناوری بلاک چین
پایگاه خبری راد: گوگل امروز اعلام کرده که قصد دارد با همکاری یک شرکت آمریکایی و با بهره‌گیری از فناوری بلاک چین ، خدمات ابری خود را توسعه و بهبود ببخشد.
تمرکز بر فناوری‌های نوین اچ‌تی‌سی را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ تی سی تایوان اعلام کرده است که می‌خواهد در زمینه فناوری‌های نوین همچون واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.
موفقیت فیلترینگ قطعی و دائمی نیست
پایگاه خبری راد: مشاور رئیس‌جمهوری با اشاره فیلتر شدن تلگرام در پی صدور دستور قضائی در این زمینه اظهار کرد: فیلترینگ به تنهایی منجر به حذف تلگرام، رشد پیام‌رسان‌های داخلی یا صیانت از داده‌های بزرگ ملی نمی شود.
غیرقابل فیلتر شدن تلگرام ممکن است
پایگاه خبری راد: عضو کمیته راهبری مرکز نوآوری ICT دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد فناوری بلاکچین گفت که غیرقابل فیلتر شدن تلگرام به لحاظ عملی ممکن است.
صفحه قبل | صفحه بعد